dilluns, 5 de novembre del 2012




Setmana del 17 al 21
Josue marin


Que has fet?...
El dilluns bam fer musica i E.F i en musica he fet una cançó amb flauta el dimecres bam sortir a córrer en E.F i em ba agradar y també bam fer un dau del parchis

Que has apres?
E apres una cançó a musica amb el professor xabi gomez.
I en E.F aprendre a respirar millor i abans de córrer estirar


El meu esforç es de 7 ( de l’1 al 10)

La setmana vinent he de millorar...
Aguantar mes corrent.
Estar mes tranquil.
Aprendre a entrar a moodle.
Estar mes atent a classe

El treball en grup/individual es...
El trebal individual m’agradat perquè he fet un dau i m’agradat.
Buscar en un mapa coses de reus i m’agradat


El que mes t’agradat de la setmana es...
sortir a córrer amb el companys per fer exercici per estar en forma i tindre resistència.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada